29 Ağustos 2010 Pazar

SEPHORA ALIŞVERİŞİ

 Merhaba bu benim Ankara Panora dan yaptığım alışverişim.
  • SephoraColoful Far; turkuaz renkli farım az pigmentli hemen uçup gidiyor.Kara listem de
  • Sephora Ruj; pembe 06 nolu ruj ben çok beğndim,jojoba kokulu yine gittiğim de alabilirim.
  • Sephora TooFaced; adı üstünde ruh haline göre renk değiştiriyor.pamuk şeker pembesi:)
  • Sephora Nails Doctor' s; billdiğiniz cutıcle yağı,onun dışında pek bi özelliği yok.
Şimdilik bu kadar beni izleyin Anacımm( Oya Başar repliği oldu biraz)

3 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Sephora rujları merak ediyorum, ben de bakıcam :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan. Blogun hayırlı olsun. bol bol post bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. sephoradakı rujdan bende de var gule gule kullan :)


    Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)


    waysofgrace.blogspot.com

    YanıtlaSil